Digitaalisuus vahvana tukena myynnille – ravintolat hyödyntävät jo monipuolisesti

Taas kerran pääsen toteamaan, että onhan hienoa olla mukana viemässä digitalisaation ilosanomaan, jossa todelliset hyödyt on helppo osoittaa ilman monimutkaisia ROI-laskelmia.

HORECA-alan haasteena on alati muuttuvan tiedon suunnittelu ja toteutus. Tuotteisto elää, hinnastot päivittyvät ja kampanjoita on runsaasti.

Ammattikeittiö-lehden 2/2016 numerossa on haastatteluvuorossa leipomokahvila-ketju Arnold’sin operatiivinen johtaja Sanna Mylly ja turinoipa jutussa myös allekirjoittanut omia näkemyksiään Seasamin toimitusjohtajan roolissa.

Toimittaja Inka Vappula kirjoitti erinomaisen kiteytyksen digitaalisuuden mahdollisuuksista HORECA-alalle. Moni vinkki täysin relevantti myös muille toimialoille. Kannattaa lukaista koko artikkeli täältä.