Ei voi olla nälkä!

Muistatko Tuntemattoman sotilaan maastokeskustelun kaloria-rätingistä, joka lyödään eteen jos valitat nälkää? Sellainen rätinki ettei voi olla nälkä.

Osui silmään niin tieteellinen ja perusteellinen artikkeli siitä mikä keskinäinen suhde sosiaalisella medialla, nettiartikkeleilla ja  verkkokeskusteluilla on kivijalkamyyntiin, että tuli väkisin tuo Tuntemattoman keskustelu mieleen.

We show that joining a social network significantly increases user online in-application activity, user retention, and user offline real-world physical activity.

Edelleen uskomattoman monessa firmassa vähätellään somen ja verkkoaktiivisuuden merkitystä etenkin B2B myyntiin mutta niin se vaan on, että online influenced offline sales on merkittävässä roolissa.

Miten teidän firmassa online-vaikutetaan asiakkaisiin?

Linkki artikkeliin:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5361221/