EI ASIAKASPALAUTETTA KIITOS! KYLLÄ EI KIINNOSTA.

Näin muuten ajattelee todellisuudessa yllättävän moni yritys. Menee liian hyvin just nyt. Ei ehditä.

Väittäisin kuitenkin yrityksen asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen kehittämisen näkökulmasta palaute, sen systemaattinen käsittely ja nopea reagointi ovat kriittisen tärkeää 🔥.

On vaikeaa tulla hyväksi, ellei ole kykyä tai tahtoa reagoida myös negatiiviseen palautteeseen.

Olemme ottaneet Think Furtherin palveluvalikoimaamme anonyymin palautekanavan yrityksille, jotka haluavat ymmärtää oman toimintansa kehityskohteet, kerätä aktiivisesti palautetta ja parantaa asiakaskokemustaan saadun palautteen pohjalta 💎.

Palvelu täyttää EU:n whistleblower -direktiivin vaatimukset, jotka on hyväksytty EU:ssa 2019.

Palvelun avulla vastaanotat anonyymiä palautetta ja keräät arvokasta dataa yrityksen toiminnasta ja palveluista. Palvelun avulla hoidat myös kätevästi ilmoitusten kommentoinnin ja käsittelyn 📬.

Tustutu Whistle It -palveluumme täällä!

Jakoja peliin: