Sarjassamme Onpa hienoa olla mukana – pääsen saman kevään aikana esittelemään jo toisen kerrassaan upean duunicasen.
Me Seasamilla ollaan jo vuosia toimittu sekä Nesteen että Ruokakeskon kumppanina operoiden kaikkien Neste Oil ja K-market Neste Oil -liikenneasemien digitaalisia näyttöratkaisuja.
Tampereella avattiin keväällä 2016 ensimmäinen täysin uuden konseptin mukainen asema, jossa pääsimme olemaan keskeisessä roolissa mukana.
Tässä case videossa keskustelen yhdessä kauppias Tuomas Hyytisen kanssa kauppapaikan digitaalisesta viestinnästä ja sen tarjoamista hyödyistä.
Olen jo pitkään ollut siinä fiiliksessä, että yritysten, brändien ja liikepaikkojen brändääminen myös Suomessa tulee ennen pitkää laajenemaan visuaalisuudesta myös muihin aisteihin, kuten tuoksuihin ja äänibrändäykseen, jotka yhdessä muodostavat jo sellaisen muistivarauksen ihmisen mielessä, että käyntiä ei hevillä unohdeta.
Toteutimme äänimaailman suunnittelu- ja sävellystyön yhteistyössä brittiläisen äänibrändäysguru Julian Treasuren The Sound Agencyn ja sen suomalaisen yhteistyökumppanin The Vibe kanssa.
Jälleen kerran aivan upea projekti. Rock!